شناسهٔ خبر: 222353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد بین استانی در کرمان طی اردیبهشت ماه

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان از تردد بین استانی بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای استان طی اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: طی اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۲ میلیون و ۸۷۰هزار و ۵۹۹ تردد بین استانی در راه‌های مواصلاتی استان صورت گرفته است که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد رشد ۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمان بوده ایم.

 وی افزود: بر اساس پلاک‌های رویت شده توسط سامانه‌های پلاک خوان از مجموع خودروهای وارد شده به استان سهم ۶ درصدی از مبدا استان تهران و آذربایجان شرقی بوده و همچنین استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، هرمزگان و اصفهان بیشترین سهم مقاصد سفر را به خود اختصاص داده اند.

 وی تصریح کرد: بیشترین تردد استان در محورهای ماهان کرمان (هفت باغ علوی)، بمزاهدان، باغین_کرمان بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان نکات ایمنی سفر را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کرده و همچنین قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس حاصل فرمایند.

 گفتنی است هم اکنون در استان کرمان ۱۵۷ دوربین ثبت تخلف، ۱۲۴ دوربین تردد شمار و ۲۷ دوربین نظارت تصویری فعال است.